HTML

Duci a világról

Férfiak, nők, a világ Duci szemével

Friss topikok

  • BigGeorge (törölt): Szia! És volt ereszd el a hajam? Mondjuk legalább szilveszterkor lennie kellett volna... Üdv és BU... (2010.01.05. 15:47) Végefelé
  • BigGeorge (törölt): @_Duci_: Akkor nincs más remény, mint a remény. Kitartás! :-) (2009.12.04. 13:49) Papa, mama, gyerekek
  • _Duci_: @BigGeorge: Hát, a tegnapi nap után foglalmam sincs miért. Talán igazad van, azt gondolom hogy job... (2009.12.02. 08:52) Két hónapja
  • _Duci_: @BigGeorge: Ez igaz, látod, erre a mai napig nem is gondoltam:) (2009.12.01. 13:11) Első szerelem
  • _Duci_: @BigGeorge: :) Azért jó esetben nem kell fizetni:)) (2009.12.01. 13:10) Cigi, cigi, cigi...

Linkblog

2009.10.09. 08:26 _Duci_

Jóképű a hipermarketben

Címkék: cigi pasi nasi

Tegnap elindultam a heti nagybevásárlásra. Én mindig így, hétvége előtt szoktam megtenni ezt, hétközben egyébként is ebédelek a munkahelyemen, este nagyrészt nasizom:)

Na szóval, hipermarket, mert mindent egy helyen szeretek megvenni. Nem az a piacra járós, hentesem van, haalsom van, sajtboltosom van típus vagyok, legyen az akinek sok szabadideje van, meg nincs munkája.

Épp a pénztárnál pakolgattam a szalagra a megvásárolni kívánó árukat- úúúútálom ezt a részt, a sarki kisboltban csak felrakom a kosarat a pultra és kész-mikor Jóképű épp beállt mögém. Nem tudom ki hogy van vele, de én imádom lesni, hogy mások mit vásárolnak:), szóval kezdett kipakolni...Zsemle, vajkrém, ásványvíz, húsok...semmi szokatlan, meg semmi Nőre utaló. Így rámosolyogtam, mert hát mi baj lehet abból, meg úgyis ezer éve nem...

Visszamosolygott. Ez az. Sok mosollyal kapcsolatos mondást hallottam már, most egy okos mondat sem jut eszembe. Persze semmi nem történt, mert ahogy bepakoltam, szó nélkül elindultam. Annyit még hallottam hogy kért egy doboz kék pall mallt. Na bumm.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr641438099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molettno · http://molett.blog.hu/ 2009.11.22. 13:34:03

Ezek a flörtök jók :-)
Legtöbbször nem lesz több belőle. Nekem két nagyon jó élményem van. Az egyik jó pár éve történt. Kolléganőm úgy ismerkedett, hogy tovább nézett egy férfit, mint az őt. Kinéztem egy jóképű férfit, kipróbáltam. Vonaton ültem, ő már leszállni készült, amikor az ajtóból visszanézett. Nagyon csábosan nézhettem, mert odajött és randiztunk is :-)
Egy másik fiú gyorsétteremben nézegetett. Sorban álltunk, ő előttem volt. Én elvitelre kértem. Mikor kijöttem, utánam szaladt. Ebből is lettek randik.
Ezek a ritkább esetek, a fiúk nem akarnak vagy nem mernek odamenni egy lányhoz. Pedig a legügyetlenebb mondat is ezerszer többet ér, mintha elmegyünk egymás mellett.
süti beállítások módosítása