HTML

Duci a világról

Férfiak, nők, a világ Duci szemével

Friss topikok

  • BigGeorge (törölt): Szia! És volt ereszd el a hajam? Mondjuk legalább szilveszterkor lennie kellett volna... Üdv és BU... (2010.01.05. 15:47) Végefelé
  • BigGeorge (törölt): @_Duci_: Akkor nincs más remény, mint a remény. Kitartás! :-) (2009.12.04. 13:49) Papa, mama, gyerekek
  • _Duci_: @BigGeorge: Hát, a tegnapi nap után foglalmam sincs miért. Talán igazad van, azt gondolom hogy job... (2009.12.02. 08:52) Két hónapja
  • _Duci_: @BigGeorge: Ez igaz, látod, erre a mai napig nem is gondoltam:) (2009.12.01. 13:11) Első szerelem
  • _Duci_: @BigGeorge: :) Azért jó esetben nem kell fizetni:)) (2009.12.01. 13:10) Cigi, cigi, cigi...

Linkblog

2009.09.26. 13:46 _Duci_

Cigi, cigi, cigi...

Címkék: cigi pénz no nasi

Hallottad már azt a városi legendát, hogyha abbahagyod a dohányzást, meghízol? Na, hát az utóbbi 10 kiló ennek eredménye, gyakorlatilag a napi cigipénzt - kb. 500 - leettem. Csokiba, drazséba, nyalókába, rágcsálnivalókba fektettem, kamatozott is rendesen, rajtam. A dohányzás pont hu oldalon található kalkulátor azt mondja:

Az Ön leszokásával kapcsolatos adatok:

2009/03/15 11:00 óta az eltelt dohányzásmentes idő:
0 év, 6 hónap, 11 nap, 2 óra, 40 perc.
A leszokás óta el nem szívott cigaretták száma: 4290 db.
Az így megspórolt költség: 214500 Ft

Egyéb adatok:
Ezen idő alatt nem füstölt el 4.29 kg. dohányt,
nem szívódott fel a szervezetében 8.58 gramm nikotin,
és nem mérgezte magát 25.74 gramm kátránnyal és 21.45 gramm szénmonoxiddal.

Kár, hogy nincs egy olyan kalkulátor ami kiszámítaná, mennyire káros a csoki ilyen meg ilyen távon, különböző paramterekkel. Vagy van ilyen?

Ja, megettem 214.500 Ft értékű cukrot, meg csupa haszontalan anyagot. Jobban jártam bagó nélkül?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr751408549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.anami 2009.09.26. 19:59:03

A cigi nem egyszerűen drog. A cigi az orális örömszerzés (vissza a múltba-anyánk tejelő melle:)) egyik eszköze is. Valamit a szánkba venni, isteni!:)))) Jómagam is letettem már párszor a bűzrudat. A legutolsó, és az utolsó előtti alkalommal már nem híztam, sőt, fogytam kicsit. Ugyanis kaja helyett ittam. Mikor szükségét éreztem, ittam. Mindig ittam eleinte. Persze, vizet!!! Egyébként ilyenkor (is) nagyon sok folyadékot kell inni. A másik, hogy neki kell állni sportolni. Nem azért, mert kocka hasat szeretnénk, megilyenek, hanem mert a nikotin pszichés, és fizikai elvonása miatt nagy harcok várnak ránk. Sajár magunkkal szemben. :)A sport megemeli a boldogsághormon szintjét. Azt gondolom, ez nagyon fontos. Mert biztos, hogy az eddigi legnagyobb depresszióm egyik sarkköve a cigi letétele volt. :)
Azóta egyszer visszaszoktam, mert a depigyógyszerektől májtoxémiám lett, ettől berágtam. De most ismét nem szívom, lassan 3 hója. Voltam bár most bioizékezelésen(higgyétek el, nem csak pszichés hatása van, mint ahogyan sokan azt állítják!). Szval, nem kell törvényszerűen meghízni!

_Duci_ · http://ducivagyok.blog.hu 2009.09.26. 21:23:00

@a.anami: Bizonyára igazad van, nem törvényszerű! Az én hízásra hajlamos testem párosul egy nagy adag lustasággal, így ha csak magamat okolva is, de kész a hízás.
Áh, nagyon vágyom a bagót:)

a.anami 2009.09.26. 23:15:56

@_Duci_: NE GYÚJTS RÁ!!!! :)))Hajrá neked, menni fog!:)

_Duci_ · http://ducivagyok.blog.hu 2009.09.27. 09:17:03

@a.anami: :)köszi, most volt reggeli, kávé, iszonyat ilyenkor!

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.12.01. 11:51:26

Sohasem bagóztam, ebben nem tudok tanácsot adni, de azt az összeget inkább másra kellett volna fordítani :-)
Az orális örömszerzés dologban lehet valami...

_Duci_ · http://ducivagyok.blog.hu 2009.12.01. 13:10:39

@BigGeorge: :) Azért jó esetben nem kell fizetni:))
süti beállítások módosítása