HTML

Duci a világról

Férfiak, nők, a világ Duci szemével

Friss topikok

  • BigGeorge (törölt): Szia! És volt ereszd el a hajam? Mondjuk legalább szilveszterkor lennie kellett volna... Üdv és BU... (2010.01.05. 15:47) Végefelé
  • BigGeorge (törölt): @_Duci_: Akkor nincs más remény, mint a remény. Kitartás! :-) (2009.12.04. 13:49) Papa, mama, gyerekek
  • _Duci_: @BigGeorge: Hát, a tegnapi nap után foglalmam sincs miért. Talán igazad van, azt gondolom hogy job... (2009.12.02. 08:52) Két hónapja
  • _Duci_: @BigGeorge: Ez igaz, látod, erre a mai napig nem is gondoltam:) (2009.12.01. 13:11) Első szerelem
  • _Duci_: @BigGeorge: :) Azért jó esetben nem kell fizetni:)) (2009.12.01. 13:10) Cigi, cigi, cigi...

Linkblog

2009.10.12. 10:09 _Duci_

Vasárnap a koplalás napja

Címkék: pasi fogyi taxis

Nem tudom meddig fog tartani ez a csuda nagy elhatározás, de diétázásba fogtam, és előszedtem néhány ugri-bugri DVD-t is, és nemhogy előszedtem, egy jó fél órát (néhány lopott perc kivételével) végig mozogtam. Hát, nem érzem magam jobban, most épp egy almát rágcsálok, mert az legalább édes, de mindent a cél érdekében. A cél: -10 kg. 

Csak úgy mellékesen megjegyzem, felhívott a Taxis, és szerdán találkozunk. Persze addigra úgysem fogyok egy dekát sem, meg hát szerinte csinos vagyok, de valahogy most ezt akarom.  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr911444235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dalmada 2009.10.12. 11:02:56

Írd meg milyen volt a randi!!
süti beállítások módosítása