HTML

Duci a világról

Férfiak, nők, a világ Duci szemével

Friss topikok

  • BigGeorge (törölt): Szia! És volt ereszd el a hajam? Mondjuk legalább szilveszterkor lennie kellett volna... Üdv és BU... (2010.01.05. 15:47) Végefelé
  • BigGeorge (törölt): @_Duci_: Akkor nincs más remény, mint a remény. Kitartás! :-) (2009.12.04. 13:49) Papa, mama, gyerekek
  • _Duci_: @BigGeorge: Hát, a tegnapi nap után foglalmam sincs miért. Talán igazad van, azt gondolom hogy job... (2009.12.02. 08:52) Két hónapja
  • _Duci_: @BigGeorge: Ez igaz, látod, erre a mai napig nem is gondoltam:) (2009.12.01. 13:11) Első szerelem
  • _Duci_: @BigGeorge: :) Azért jó esetben nem kell fizetni:)) (2009.12.01. 13:10) Cigi, cigi, cigi...

Linkblog

2009.10.19. 12:15 _Duci_

Megtörtént...

Címkék: pasi ágyjelenet taxis

Ott kezdem, hogy találkoztunk hétvégén a Taxissal. Sokkal jobban sikerült a második randi, sokkal!

Elmentünk moziba, illetve elindultunk, de leragadtunk a mozi előtti kávézóban, billiárdoztunk. Ezer éve nem billiárdoztam, ő egész jól nyomta. Sokkal közvetlenebb volt, mint az első randin, még a nyomulós kifejezést is megkockáztatom. Valahogy mindig épp hozzámsimult, megérintett, ahogy elment mellettem játék közben. Egyértelmű felhívás volt keringőre. Most mondhatnám, hogy nem vagyok olyan lány, persze nem is, de úgy komolyan, nem mindegy mikor? Úgy voltam vele, ha folytatja egész este, egyértelmű utalással az este kellemes folytatására, nem fogok ellenállni. Vesztemre folytatta...

Felmentünk hozzá. Legénylakás, olyan zűrzavaros, kellemes állott levegőjű kis panellakás. Látszik, hogy sok időt nem tölthet otthon.  Nem kertelt, amolyan filmbe illő jelenettel megragadott, és megcsókolt. Először inkább semmilyen volt, az első csók nálam amúgy is mindig lohasztó, valahogy sose azt kapom amire számítok. Na de most ez jellemezte az első együttlétet is. Nagyon fel volt tüzelve, ami kicsit érthetetlen is volt, de ezzel együtt figyelt rám. Mégis elkapkodta, gyors volt, esetlen egy kicsit, és mindezt megkoronázta a második, elmaradt menet.

Hát erről ennyit.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr971460118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dalmada 2009.10.19. 13:01:47

Nekem is volt már hasonló, vágytam rá, és tök sza*rul sikerült.

_Duci_ · http://ducivagyok.blog.hu 2009.10.20. 07:26:45

@dalmada: Tulajdonképpen nem vártam nagyon, csak többre, jobbra számítottam.

molettno · http://molett.blog.hu/ 2009.11.22. 13:23:45

Nem tudom, te hogy vagy vele, de a férfiak mintha egyre kevésbé lennének kitartóak...
Hiába figyel rád, ha gyorsan elmegy. Ráadásul kevésnek jut eszébe, hogy megpróbáljon másképp örömet szerezni.

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.12.01. 12:54:50

Érdekes kis beszélgetés.
Nem is tudom. Azzal kell kezdjem, hogy nem mostanában randiztam utoljára. De ha elolvastok akkor látjátok a véleményem, miszerint jobb kicsit váratni a pasikat (na nem 7 hónapig, az azért túlzás lenne...)
De ha azonnel (vagy másodszorra) ágyba bújtok... hát szerintem az nem túl jó kezdet. Persze kérdés, hogy mi a cél a kapcsolattal. Ha csak szex akkor persze nem kell tovább várni. DE a pasi ha könnyen megkap valamit(valakit) akkor azt nem becsüli annyira. Ez van :-(
Kíváncsi lennék a folytatásra. Ha volt.
süti beállítások módosítása